עמדת גאטסו חדשה על כביש 5, כנראה דחליל

הבוקר אנו מתבשרים עם הקמתה של עמדת גאטסו חדשה על כביש 5, למערב, בדיוק על אבן הדרך של הק"מ ה- 12. העמדה ממוקמת בין מחלף קסם למחלף ירקון, כ- 1100 מטר לפני הירידה ימינה להוד השרון.

כמו כאן, גם עמדה זו תשמש, קרוב לוודאי בסבירות גבוהה מאוד, כעמדת דמה – דחליל.

gatso-kvish-5-yarkon-1

gatso-kvish-5-yarkon-2

כרגיל אסיים בתזכורת:

מפת מצלמות גאטסו בישראל

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

ראו הוזהרתם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה גאטסו, מכמונות מהירות, משטרה, עם התגיות , , , מאת Mitsu. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

אודות Mitsu

מיצו הוא שם העט בו אני מוכר בקהילת רוכבי הדו"ג, אבל שמי האמיתי הוא דניאל פטרי. אופנועים הם התשוקה שלי, ואם זה היה תלוי בי, הייתי מתעסק רק בהם. למזלי (או שלא) יש לי בחיים הרבה עניינים אחרים שדורשים את תשומת ליבי, בעיקר עבודה ומשפחה, כך שאני לא מצליח להתעסק עם מה שאני באמת אוהב כל היום. היתרון בכך הוא בעובדה שבכל פעם שאני עולה על אופנוע, אני חוזר ומתלהב. אתם יכולים למצוא אותי פה, אבל מכיוון שאני אוהב לכתוב כשעולה בי המוזה (בעיקר כשמעצבנים אותי, אבל לא רק), אז יוצא שאני גם כותב המון במקומות נוספים כמו פורום 8 של תפוז, פולגז, דוג"רי וכמובן פייסבוק. כתבות שאני כתבתי פורסמו בעבר במגוון מדיות כמו YNET, גלובס, מוטו, אוטו ועוד. בכל הקשור לנושאים המופיעים באתר זה ניתן ליצור איתי קשר דרך הקישור המופיע בראש כל דף.

6 תגובות בנושא “עמדת גאטסו חדשה על כביש 5, כנראה דחליל

  1. הי דניאל,

    תודה על העידכון.

    גם אם לא שמו בקופסה מצלמה, אפשר להניח שלהכניס מצלמה ולהפעיל אותה לא יקח הרבה זמן – להערכתי מדובר בפעולה שלוקחת מעט זמן, שעה בלחץ. לכן לטעמי לכל עמדה כזו יש להתייחס כמצלמה פעילה.

    ירון יוגב

  2. ירון יוגב – באופן עקרוני אתה צודק, ולכן כל העמדות מצויינות כעמדות אמת. אבל במקרים מסויימים, בנתיים פחות מ- 10, יש עמדות שלעולם לא יכולות לשמש כמצלמות אמת. בדומה לדחלילובות של ימי המצלמות הישנות. אלה עמדות שלא "חושמלו", אין לידן ארון חשמל, הן לא מקבלות הזנת מתח, אין להן לולאות חצובות בכביש וגם לא בורות לכבלים, ולפיכך הן לעולם לא יושמשו. יש גם מספר סימנים נוספים אבל אני לא מעוניין להרחיב עליהם בפורום הזה, אולי בעתיד.

  3. מיצו היקר, מדיניותך הכללית באתר זה ובכלל, היא מלאכת קודש במלחמה על זכויות הפרט שלנו, האזרחים הקטנים, אל-מול הממסד הדרקוני. תודה רבה!
    גם אני עוקב באדיקות (משתדל מאוד) אחר "מלכודות מס" בכבישים, והחלטתי שעדיף תמיד לרכב (או לנהוג) בביטחון בקטע דרך מסוים רק אם אני מכיר את הכביש, יודע את מגבלות החוק החלות על קטע זה, מגבלות האכיפה האפשריות לאורכו (סטאטיות, מזדמנות, בהתאם לשעות היממה, לעומס וכו'), ומתוך זה לא לחרוג ללא החלטה מודעת ("עבריינית" כהגדרת אנשי החוק) יותר מה- 10 – 20 קמ"ש הרגילים (החריגות הקטנות).
    אני מתנייד ביום-יום על 100 סוסים שממש משוועים לתת להם דרור. אך שום תירוץ לא יעלה על שפתי באם חלילה אתפס!
    אני עוקב מזה זמן אחר האתר המדהים שלך, ושמתי לב שהחלטת (עם חברך לאתר) שלא לפרסם את עמדות דחלילי הדמה באתר. השאלה היא, מדוע לא להציגן כדחלילים (צבע/אייקון אחר), עם ההמלצה הקבועה שלך (והנכונה) שתמיד יש לרכב כחוק, בוודאי במקומות חשודים.
    אתה ואחרים מפרסמים גם על המדיניות המתדרדרת של אכיפת "מהירות מסכנת". דוגמאות של אכיפה ממוצעת, או הצעת החוק האחרונה לסמכויות מופרזות לשוטרים, ועוד רבות ורעות.
    מדוע שמשטרת התנועה היקרה שלנו (לרוב הם עושים את מלאכתם קודש!) לא תדאג שעמדת דמה במקום X תחובר בין-לילה לארון חשמל מרוחק/מוסתר, ויחרטו הלולאות בכביש?
    מדוע שלא תוחלף עמדת מולטונובה ישנה, אשר נצבעה בכתום לאחרונה, בעמדת גאטסו חדשה וקטלנית?
    מיהו הנהג התמים אשר משלה עצמו שבתום הזיכיון של "דרך ארץ" (2029?) והרבה לפני!, משטרת ישראל לא תדרוש הנגשה לבסיס הנתונים של כביש 6, מנהרות הכרמל, ושאר הכבישים האלקטרונים שיצוצו, ויחלו באכיפה ממוצעת?
    הרי פורסמו בעבר מבצעי אכיפה הזויים בכדי ללכוד אופנוענים בודדים ש"טסו" בכביש ריק (ממש ביימו תאונת דרכים!), או חליפות ההסוואה של השוטרים עם הממל"ז בצידי הדרכים.
    בזכותך ובזכות אנשים כמוך (וויז), בזכות גלאי ראדר, ושאר צעצועים, נאלצת משטרת התנועה לחפש פתרונות יצירתיים יותר ויותר בכדי ללכוד "עבריינים" ממהרים. כמו גם העלאת המהירות המרבית המותרת במספר כבישים, גרמה לנהג הישראלי לנהוג כחוק(!!) וכתוצאה מכך לירידה בתפוקת דוחות המהירות הזניחות (עד 25 קמ"ש). הרי נדיר ששוטר תנועה יתאבד על הכביש בכדי לנסות ולעצור רכב שחרג במעט מהמהירות. בל נשכח את כמות כלי הרכב הרבה שעולה על הכביש בכל שנה (200K!!), והצפיפות הרבה שממילא גורמת לתנועה לזחול.
    כל זה גורם לירידה בהכנסות המדינה ממס הנהגים היקר. מדוע שלא יחפשו פתרונות "יצירתיים" ואכזריים כנגד זה?

    שנמשיך לשמור על הגחלת של אהבה לנהיגה ורכיבה, ולעולם לא להתייאש כנגד הקצנות של הממסד!
    תודה רבה על האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *