חיזוק שרירי הליבה כהכנה לרכיבה תחרותית (ובכלל)

היה לנו פוסט בנושא הזה בעבר, אבל הסרטון הזה נראה לא פחות חשוב, כשמטרתו העיקרית היא חיזוק שרירי הליבה – או ה- Core של הגוף שלנו, שרירים המאפשרים לרוכבים (ובכלל) להחזיק את גופם ביציבה הנכונה בעת רכיבה תחרותית, אבל החשיבות שלהם קשורה לתפקודנו התקין בכל שדרות החיים.

שרירי הליבה הם למעשה שרירי מרכז הגוף הפנימיים והם כוללים קבוצות של שרירים ביניהם שרירי הגב, שרירי הבטן ורצפת האגן. שרירים אלו הם מרכז הכוח של הגוף, וחיזוק נכון של שרירי הליבה משפר את היציבה ומשם גם את תפקוד שאר שרירי הידיים והרגליים (שלא לדבר על ה- Six Pack – אותן קוביות בבטן שכולנו היינו רוצים להתגאות בהן).

חשוב להזכיר נקודה חשובה מאוד לצופים בסרטון: בניגוד למה שחלקכם חושב, הצפייה עצמה בסרטון כושר לא משפרת במאומה את הכושר של הצופה. אתם ממש צריכים לבצע את התרגילים בעצמכם כדי שזה יעבוד… 🙂

הנה הוידיאו, תהנו:

פוסט זה פורסם בקטגוריה טיפים, כללי, עם התגיות , , מאת Mitsu. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

אודות Mitsu

מיצו הוא שם העט בו אני מוכר בקהילת רוכבי הדו"ג, אבל שמי האמיתי הוא דניאל פטרי. אופנועים הם התשוקה שלי, ואם זה היה תלוי בי, הייתי מתעסק רק בהם. למזלי (או שלא) יש לי בחיים הרבה עניינים אחרים שדורשים את תשומת ליבי, בעיקר עבודה ומשפחה, כך שאני לא מצליח להתעסק עם מה שאני באמת אוהב כל היום. היתרון בכך הוא בעובדה שבכל פעם שאני עולה על אופנוע, אני חוזר ומתלהב. אתם יכולים למצוא אותי פה, אבל מכיוון שאני אוהב לכתוב כשעולה בי המוזה (בעיקר כשמעצבנים אותי, אבל לא רק), אז יוצא שאני גם כותב המון במקומות נוספים כמו פורום 8 של תפוז, פולגז, דוג"רי וכמובן פייסבוק. כתבות שאני כתבתי פורסמו בעבר במגוון מדיות כמו YNET, גלובס, מוטו, אוטו ועוד. בכל הקשור לנושאים המופיעים באתר זה ניתן ליצור איתי קשר דרך הקישור המופיע בראש כל דף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *