מצלמות מחסום רכבת חדשות – ליד אביחיל

עכשיו זו כבר עובדה מוגמרת. מישהו במשרד התחבורה החליט להקצות משאבים להגנה (או לפחות להתראה) על פני מעברים של פסי רכבת בהם לא הותקנו מעברים מפלסיים – דהיינו במקומות בהם לא הרימו גשר או חפרו מנהרה מתחת או מעל לפסי הרכבת. בין אם העמדות הללו יהיו מאויישות במצלמות אמת ובין אם הן תעמודנה כדחלילים ריקים במשך רוב הזמן – את זה ימים יגידו. אבל ללא ספק מדובר על הסבת משאבים לטובת הציבור, בניגוד להעמדת מצלמות בדרכים מהירות בהן הייעוד היחידי הוא לשאוב עוד ועוד כספים מהציבור.

תזכורת: מחסומי רכבת ב-נחשולים (דור), עתלית, כביש 206, כביש 5511 (חוות רונית).

על כל פנים, אילו שתי עמדות הנמצאות על דרך חקלאית ממזרח לאביחיל, והן נמצאות עשרות מטרים מזרחית לכביש החוף (כביש מספר 2) באזור הצפוני לנתניה, ומעט דרומה מביתן אהרון. לרובם המוחלט של הנהגים אין כל סיכוי או סיבה להתקל בהן.

שתי העמדות:

המזרחית מבין השתיים:

המערבית מבין השתיים:

על המפה:

(קרדיט ל- zeze13 על התמונות והמידע)

כרגיל, תזכורת:

מפת מצלמות גאטסו בישראל

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

ראו הוזהרתם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה גאטסו, מכמונות מהירות, משטרה, עם התגיות , , , מאת Mitsu. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

אודות Mitsu

מיצו הוא שם העט בו אני מוכר בקהילת רוכבי הדו"ג, אבל שמי האמיתי הוא דניאל פטרי. אופנועים הם התשוקה שלי, ואם זה היה תלוי בי, הייתי מתעסק רק בהם. למזלי (או שלא) יש לי בחיים הרבה עניינים אחרים שדורשים את תשומת ליבי, בעיקר עבודה ומשפחה, כך שאני לא מצליח להתעסק עם מה שאני באמת אוהב כל היום. היתרון בכך הוא בעובדה שבכל פעם שאני עולה על אופנוע, אני חוזר ומתלהב. אתם יכולים למצוא אותי פה, אבל מכיוון שאני אוהב לכתוב כשעולה בי המוזה (בעיקר כשמעצבנים אותי, אבל לא רק), אז יוצא שאני גם כותב המון במקומות נוספים כמו פורום 8 של תפוז, פולגז, דוג"רי וכמובן פייסבוק. כתבות שאני כתבתי פורסמו בעבר במגוון מדיות כמו YNET, גלובס, מוטו, אוטו ועוד. בכל הקשור לנושאים המופיעים באתר זה ניתן ליצור איתי קשר דרך הקישור המופיע בראש כל דף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *