מהן מצלמות המעברים על פני פסי הרכבת?

אי שם בתחילת שנת 2017 החל מישהו במשרד התחבורה להקצות משאבים להגנה (או לפחות להתראה) על פני מעברים של פסי רכבת בהם לא הותקנו מעברים מפלסיים – דהיינו במקומות בהם לא הרימו גשר או חפרו מנהרה מתחת או מעל לפסי הרכבת. במספר מקומות הותקנו עמדות למצלמות גאטסו לפני ו/או אחרי המעברים של פסי הרכבת. לעיתים מדובר בשתי עמדות נפרדות, ולעיתים מסתפקים בעמדה אחת המשמשת כמצלמה דו-כיוונית.

נכון לרגע כתיבת שורות אלה טרם ידוע האם העמדות הללו (בחלקן או בכולן) יהיו מאויישות במצלמות אמת או שמא הן תעמודנה כדחלילים ריקים במשך רוב הזמן.

עידכון אחרון לדף זה בוצע ב- 14.01.18

נקודת האור בכל הנוגע למצלמות אלה, בניגוד לקרוב ל- 95% משאר הנקודות בהן הותקנות מצלמות גאטסו על כבישי ישראל היא ללא ספק העובדה שמדובר על הסבת משאבים לטובת הציבור, בניגוד להעמדת מצלמות בדרכים מהירות בהן הייעוד היחידי הוא לשאוב עוד ועוד כספים מהציבור. די בנפש אחת שתינצל כתוצאה מהמצלמות הללו כדי שכל התקנתן תהיה שווה וראוייה.

נכון לרגע כתיבת שורות אלה קיימים מספר מצלמות על פני מחסומי רכבת (מצפון לדרום):

עתלית

הבונים

נחשולים (דור)

כביש 206

כביש 5511 (חוות רונית)

מערבית לכביש החוף באזור אביחיל

צומת אל על

כפר חב"ד

בכניסה לפרי אור / באר-גנים

כביש 3631 בכניסה לניצן

מושב נבטים עם כביש 25

נעדכן במידה ועמדות נוספות מסוג זה יוקמו.

לרשימה הכללית המעודכנת של כל מצלמות הגאטסו בישראל

One Comment

Add a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *