רכיבות מסלול בחו"ל – מוג'לו, איטליה

כשראיתי את הפוסט הזה של קובי ממן בפייסבוק, פניתי אליו כדי לאסוף כמה שיותר מידע על מנת שאוכל להציג את הסיפור בפניכם הקוראים. קובי שמח מאוד לשתף מידע ותמונות, ואפילו כתב כמה שורות בנושא, והריהן לפניכם (לאחר עריכה קלה). מקווה שמידע זה יוכל לעזור לקוראים שירצו להגשים חלום:

לרכוב על אופנוע ספורט על מסלול מוג׳לו באיטליה, חלום שהתגשם!

נסענו עשרה חברים קצת ״קוקו״ לכבוש את המסלול המטורף והמאתגר הזה. עבורי, זו היתה הפגישה הראשונה עם מסלול MotoGP בסדר גודל כזה, ואני לא יכול לתאר את התחושה בשום מילים אחרות פרט לתדהמה, שוק מוחלט וצמרמורת בכל הגוף. לאורך כל החוויה מילמלתי לעצמי שזה גדול עליי ואני מפה לא אצא שלם.

אני וה"קוקיות״ התכוננו למפגש עם מפלצת האספלט הזו ככל שאפשר להתכונן מהבית למפגש עם הדבר האמיתי. אפילו לקחנו איתנו את הד״ר הבלתי מעורער לפיצוח מסלולים ניב חיימי כדי שיתרגם לנו מראש ובזמן אמת איך מדברים עם הפניות של מוג׳לו. עברנו שם ימים מלאים בעבודה סיזיפית, דחיקה אל הקצה, התגברות על מחסום הפחד והמון מלחמות פסיכולוגיות בראש ומהראש הלאה אל הגוף.

זה שהבנת והפנמת עדיין לא אומר שאתה מצליח לבצע. למה משנה כמה התכוננו לפניות העיוורות, להבדלי הגובה המטורפים ולמהירות המשוגעת שאתה מגיע אליה בפניות ובטח ביישורת, ועדיין בפגישה הראשונית עם המסלול היה שוק מוחלט ורעידות בברכיים. בהתחלה אתה לא ממש מצליח ליישם את מה שתכננת על הנייר ואתה גם לא מבין איך אתה אמור להוריד את זה אל האספלט במסלול כזה מהיר, עיוור וטריקי.

אבל מסשן לסשן הראש מסיר מחסומים, והגוף מתחיל להתחבר ולתפקד טוב יותר מהקפה להקפה. אתה מתחיל להיות יותר ויותר על הגז, הפניות מתחילות להגיע מהר יותר ולהתהדק והאופנוע סוף סוף מתחיל להיות בזווית. בסוף כל סשן אתה רץ למסך התוצאות ושם מקבל אישור על מה שהרגשת לפני רגע על המסלול… אתה מתחיל לעוף. פתאום אתה בזויות שאף פעם לא היית, תוך כדי מהירות משוגעת לגמרי ואתה זורם, אתה כבר לא פוחד מהמסלול אלא בולע אותו.

ואז אתה כבר בדיוק על הקוים שאתה רוצה ואתה מתחיל לעקוף ולקצץ זמנים וכשהביטחון נבנה בקצב הנכון במסלול – הכל הופך ללונה פארק רציני! להגיע אל הנקודות בלימה שרצית ולתפור את הפניות כמו שתכננת,זו הרגשה מטורפת ומספקת בטירוף.

אני חייב לציין שהיה שלב שחשבתי שלא יהיה ניתן להגיע לכזו רמת חיבור והבנה על כזה מסלול ענק עם 15 פניות, פניות שאתה צריך ללמוד בעל פה ובצורה עיוורת כל אחת ואחת מהן בצורה מושלמת, בכל כך מעט זמן. ועל כך מגיעות אלפי תודות לניב שידע איך להוביל אותי אל הבנה עמוקה ולהסיר מחסומים שלקחו אותי לתוצאות טובות יותר: "אל תפחד,גם אם אתה לא רואה,אתה יודע שיש שם אספלט… תן גזזזזז"

אז באמת, הפוסט הזה מבחינתי הוא בעיקר תודה ענקית לניב חיימי האלוף מ"אופנוען מאומן", בשמי ובשם כל "קוקיות מוג׳לו" על כך שהגעת ולקחת את תפקידך בשתי ידיים עם המון רגש, נשמה, שכל, מקצועיות וחברות. על זה שידעת לעבוד מול כל אחד באישי, ולהבין את הדרך לחדור אל התודעה של כל אחד מאיתנו. אני גאה על כך שאתה המאמן הקבוצתי/אישי שלנו ובטח על כך שאתה חבר. בלעדייך אין סיכוי שהדברים היו מתחברים לתוצאות המדהימות שחזרנו איתן. אתה אלוףףףף ❤️

היה לי כיף גדול לחלוק את החוויה עם החברים הכי טובים שלי, שהיה איתם פשוט מושלם על המסלול ומחוצה לו. זו היתה חוויה מטלטלת עבור כולנו, אבל מהחוויה הזו חזרנו בהחלט מחוזקים יותר, חכמים יותר, מהירים יותר ובטח רעבים יותר.

מידע טכני:

ימי המסלול במוג׳לו אורגנו והופקו ע"י No limits, שהדיל שלהם בעצם כלל את כל ענייני המסלול והשהות במוג׳לו. יחד איתם היו גם Bikersdays שהיו אחראים בשטח לכל מדידת הזמנים והחלוקה לקבוצות.

http://nolimitstrackdays.com/uk-tracks.html

http://www.bikersdays.com

את האופנועים שכרנו משתי חברות שונות: האחת – Smallboy – דרכה שכרנו אופנועי Suzuki GSXR600:

http://www.smallboytrackbikes.co.uk

החברה השנייה – Mfm track bikes, דרכה שכרנו אופנועי Honda CBR600RT:

https://www.mfmtrackbikes.co.uk

משתי החברות הגיעו האופנועים למסלול, עם כל הציוד הנילווה שנדרש כגון ג׳ק מרוצים קדמי ואחורי לכל אופנוע, זוג מחממי צמיגים וכמובן בליווי מכונאי לכל ימי הרכיבה. לא נידרשה שום התעסקות מצידנו באופנועים וגם לא בשינועים שלהם את המסלול וממנו.

את הטיסה הזמנו בעצמנו בהתאם לתאריכי האירוע, וכך גם רכבים שכורים.

סך כל עלות החוויה לפני הוצאות מחיה באיטליה: 12,000 ש"ח

פוסט זה פורסם בקטגוריה חו"ל, רכיבת מסלול, עם התגיות , , מאת Mitsu. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

אודות Mitsu

מיצו הוא שם העט בו אני מוכר בקהילת רוכבי הדו"ג, אבל שמי האמיתי הוא דניאל פטרי. אופנועים הם התשוקה שלי, ואם זה היה תלוי בי, הייתי מתעסק רק בהם. למזלי (או שלא) יש לי בחיים הרבה עניינים אחרים שדורשים את תשומת ליבי, בעיקר עבודה ומשפחה, כך שאני לא מצליח להתעסק עם מה שאני באמת אוהב כל היום. היתרון בכך הוא בעובדה שבכל פעם שאני עולה על אופנוע, אני חוזר ומתלהב. אתם יכולים למצוא אותי פה, אבל מכיוון שאני אוהב לכתוב כשעולה בי המוזה (בעיקר כשמעצבנים אותי, אבל לא רק), אז יוצא שאני גם כותב המון במקומות נוספים כמו פורום 8 של תפוז, פולגז, דוג"רי וכמובן פייסבוק. כתבות שאני כתבתי פורסמו בעבר במגוון מדיות כמו YNET, גלובס, מוטו, אוטו ועוד. בכל הקשור לנושאים המופיעים באתר זה ניתן ליצור איתי קשר דרך הקישור המופיע בראש כל דף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *