אודות
חלקכם מכירים אותי כ"מיצו", חלקכם מכירים אותי בשמי האמיתי. אבל פה, באתר הזה, אני כותב רק בשם ה"ספרותי" שלי.
באמצע 2009 החלטתי לפתוח את האתר העצמאי הזה, בו אני כותב דיעות, מעלה סקירות ומבחני דרכים, על מוצרים שונים שבהם אני נתקל ועל טיפים רלוונטיים לרוכבי הדו"ג בישראל. אני מספר גם על הנעשה מאחורי הקלעים של קהילת האופנועים המשגשגת של ישראל, וכן על סודות מהבראנז'ה המקומית.
ברבות השנים הצטברו כאן מאות מאמרים, רובם המוחלט כתובים על ידי. הקטגוריות בהן אני עוסק הן רבות ומגוונות, אבל מה שמשותף לכולן הוא הקשר לדו-גלגלי. לפעמים, גם אני שוכח שכבר כתבתי על נושא מסויים, ואז אני מופתע לגלות את המאמר שלי מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. נו מילא. הסניליות.
התחלתי לרכוב על אופנועים מאוחר יחסית, רק בגיל 21. לפני זה (כמו תחום המחשבים בו אני עוסק) לא היה לי עניין גדול בדו"ג וזאת בניגוד לרבים אחרים שמספרים חויות על גדילה עם מגזיני אופנועים וכל מיני. לא, לא היה לי פוסטר של BMW K1 כמו שהיה לחלק מחברי. אצלי על הקיר, בין דגמי המטוסים בהם התעסקתי כנער, היתה רק סמנתה פוקס עם צמד צילינדרים בנפח 1000 סמ"ק כל אחד…
יחד עם זאת, ולמרות ההתחלה המאוחרת, כמו כל דבר שאני מתחבר אליו, האופנועים הפכו להיות חלק מחיי, ואני לא רואה את עצמי מפסיק לרכוב כל עוד יש בי כוח להזיז את המצערת (אם כי סביר להניח שאז זה יהיה על הארלי של גריאטרים, אבל זה כבר סיפור אחר). בין זה לבין זה הספקתי כבר להיות הבעלים של כמה וכמה אופנועים. ביניהם אפשר למנות:
Suzuki GS500E
BMW F650
Kawasaki ZZR600
Kawasaki ZX9
Kawasaki ZZR1100
Kawasaki ZX12R
Yamaha T-Max (שניים…)
BMW K1200R
KTM 990 Super Duke
Suzuki GSX1300R Hayabusa (שישה… אחד לא הספיק לי, אבל להגנתי יאמר שהם לא היו אחד אחרי השני ברצף…)
KTM Adventure 990 R
Ducati Multistrada 1200S
Ducati Multistrada 1200 Enduro
Ducati Multistrada 1260 Pikes Peak
Ducati Diavel 1200 Carbon
Ducati StreetFighter V4S
Ducati Diavel 1260S
בנוסף, רכבתי על כמעט כל אופנוע שמיובא לארץ באופן סדרתי, וגם על כמה מהם שלא נמצאים על כבישי הארץ, ככל שידי משגת להגיע אליהם בכל הזדמנות שאני נמצא בחו"ל. אפשר לראות חלק מהתמונות המייצגות את ההיסטוריה המוטורית הצנועה שלי פה:
מיצו – היסטוריה מוטורית צנועה (לינק חיצוני לדף פייסבוק)
חשוב לי לציין שהאתר שאותו אתם קוראים כעת הוא בסופו של דבר מעין בלוג אישי שלי, ואין הוא בא להוות תחרות בשום פרמטר או צורה לאף אתר או מגזין אופנועים אחר בעברית. בגלל העובדה שמדובר באופרציה אישית שלי המשתלבת בשאר תחומי החיים שלי, אני לא יכול להקפיד על כתיבה יומיומית מסודרת, אבל אני בהחלט משתדל לכתוב בצורה כזו שתמיד יהיו פה תכנים חדשים (ואני מקווה – מעניינים גם אתכם).
בנוסף ובניגוד לאתרים אחרים העוסקים בתחום, אני החלטתי שאת כל המאמרים שלי אני כותב בגוף ראשון, לפחות עד שאתפגר. כך תהיו בטוחים שזה לא "אנחנו חושבים שהאופנוע הזה חרא", אלא "מיצו חושב שהאופנוע הזה חרא".
אגב, בדיעבד מסתבר שהאתר כן מעניין לא מעט אנשים והוא מקבל כמה מאות כניסות ייחודיות ביום, מה שכמובן עושה לי נעים בגב (כי כסף אני לא עושה מזה. להיפך).
אשמח אם תעקבו אחרי, וכמובן אשמח גם לקבל משובים – טובים ורעים כאחד. לשם כך תוכלו להשתמש בדף יצירת הקשר, ואם ממש בא לכם לפנק בתגובה יפה (שגם היא עושה לי נעים בגב, בחיי), השתמשו בדף ספר המבקרים.