ספר מבקרים
אין אף אתר שמכבד את עצמו שלא רוצה לשמוע מה דעתכם עליו. גם אותי זה מעניין, ולכן פתחתי דף מיוחד לתגובות כלליות המיועדות אלי, לאתר, לישות עליונה או כל תגובה שאתם רואים לנכון לפרסם.
כל התגובות שלכם מפורסמות פה, כמובן בכפוף לשיקולים כאלה ואחרים הקשורים למהות התגובה. אנא הקפידו על תגובה הולמת ועניינית.
את האופנוע הראשון שלי – BMW F650GS – קניתי בזכותך ובזכות הכתבה שלך עליו. הצלחת לרגש אותי וזה בדיוק מה שחיפשתי. תודה רבה!
מיצו תודה רבה על המידע המופיע באתר, במיוחד על המצלמות אבל כמובן גם על מבחני הדרכים שלך.
מיצו אני שמחה לקרוא את הכתבות שלך, תמשיך כך!
בהמלצתך רכשתי V1 ואני יכול לדווח בשמחה שלפחות שלילה אחת הוא כבר חסך לי!
אתר מעולה! אמת נדיר למצוא דברים כאלו באינטרנט, ובמיוחד בעברית.
מדהים! תודה רבה מיצו על המידה המועיל. כולנו צריכים לפקוח עין!
מפת המצלמות עוזרת מאוד לתכנן את המסלול שלי. תודה רבה מיצו!!
תכלס יש פה גם דברים טובים במגרש הזה שאנחנו נוסעים עליו. כמו מיצו והאתר שלו
רציתי לקנות קסדה בארץ, קסדה יקרה של שואי. קראתי את המאמר שלך על רכישת קסדות בחו"ל, ביצעתי, ואני מרוצה ממנה סוף! אה, כמובן שהמחיר ששילמתי עליה היה נמוך בכ- 1500 ש"ח ממה שרצו עליה בישראל. בירה עלי, הרווחת אותה ביושר!
אתר ענייני, לפעמים קצת לוקח זווית אישית, אולי יותר מדי, אבל בגדול מספק המון מידע חיוני לרוכבים. אני נעזר בו תמיד כשאני מחפש אופנוע חדש, וכשאני רואה את המבחנים שלך מיצו אני בטוח שהסקירה שלך היא אובייקטיבית. על כך תודה לך.
הרכיבה למצדה היא אחת מפסגות החויה המוטורית שלי. תודה רבה על האירגון למופת!
אתה משהו מיוחד אתה
שלום ,
רציתי לדעת האם יש מצלמות שמצלמות אם לא שומרים מרחק בין רכבים .
תודה
רחמים
רחמים – בזמנו המשטרה הפעילה מערכת ניסיונית שכזו, אבל לא עוד.
בכתבה שלך ב-ynet על המצלמות שמצלמות דו-כיוונית יש תמונה שאמורה להראות את הפתח בתחתית, שבו יש לפי הבנתי את הפלאש המיוחד.
לא ראיתי בתמונה את הפרט שציינת.
תוכל להסביר בשני משפטים במה מדובר?
תודה.
שמוליק – בוודאי. אם תסתכל בשתי התמונות, הן אמנם נראות זהות, אבל הפתח המרובע התחתון, זה שמכיל את המבזק (פלאש) נראה אחרת. התמונה העליונה בכתבה, זו שמכילה את פלאש האינפרא-אדום, רואים שיש פילטר שנראה כמו מחזיר אור של אופנים. לעומת זאת אם תסתכל על התמונה התחתונה אתה תראה שהפלאש נראה כמו נורה גדולה.
שלום מיצו, א. תענוג צרוף לקרוא באתר שלך. ביג לייק. מבקש את עצתך .
אני בן 55 והחלטתי שהגיע הזמן לעשות רשיון A1 ומאז ההחלטה אני מדפדף באתר ובעוד נוספים. דיברתי עם מספר מורי נהיגה ואחד מהם (בחולון) הציע לי לעשות רשיון על 125 (כי זה קצר 2-4 שיעורים ולא יוצאים "החוצה") ואח"כ על A1 כיון שזה מינ' של 8 שיעורים והסה"כ הוא פחות מ 15 שיעורים מינ' ל A1 ללא שלב הביניים.
הפליא אותי כששאל אם אני בעל חוש טכני כששאל על המקצוע שלי. ולא רק אלא שהדגיש כי יש הבדל בביטוח של כ 1200 ש"ח בין 125 ל A1.
מאידך גם הציג לי אשה שרכבה על A1 שיעור שני ו"היא מסתדרת".
איני אתלט אך אני גבוה, שמן מעט ובכושר טוב.
אודה לעצתך והמלצתך, משה
משה רפאל – ראשית תודה רבה. לגבי השאלה שלך, אני בהחלט מציע שתתחיל עם 125, זה באמת הכי פשוט, הכי קל, הכי הגיוני. תתחיל שם, תצבור ניסיון על איזה קטנוע קטן, תעבור חיש קל ל- A1, ואז תמשיך משם.
לגבי הביטוח – זו באמת אחת הנקודות הכואבות. ביטוח קטנוע 250 יכול להגיע לאלפי שקלים רבים לשנה – חובה בלבד – בעוד שבסופו של דבר מי שקונה כזה כלי עושה זאת בגלל שהוא רוצה להתנייד בקלות ובמהירות בעיר, לא לחפש חניה כמו רכב, לא להיתקע בפקקים כמו רכב (וגם לא לזהם כמו רכב).
היום נכנסתי לראשונה לאתר שלך. כרוכב ותיק ומתעניין ומנוי בעבר על מגזיני אופנועים מחו"ל, אני בהחלט רואה בזה החמצה גדולה שלא היכרתי את האתר שלך. כתוב וערוך נהדר. אינפורמציה מקיפה ומקצועית ובלתי נילאה בלספק פרטים חיוניים, וכל זאת מבלי לגלוש לבולשיט וקריצות ליצרנים ומפרסמים שונים. מעריך ומוקיר, ותודה על ההשקעה והכישרון. דניאל
מיצו שלום רב,
האתר שלך מקצועי, מספק אינפורמציה חשובה ביותר לרוכבים!
אתה כותב רהוט ואינטליגנטי,
תענוג צרוף.
זכינו.
תודה רבה!
נתי
נתקלתי בעבר באתר שלך בהסבר על המלצמה הדו-כוונית ואופן פעולתה.
הנקודה שמעניינת אותי זה ההבדל בין המצלמות בנושא הפלאש.
תוכל בבקשה להפנות אותי לדף/להסבר שכתבת?
תודה
שמוליק – הנה הכתבה שהעליתי באתר YNET בנושא:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4426725,00.html
וכאן נמצא המאמר המקומי:
https://www.mitsu.co.il/?p=3813
תודה על הכלֱֱ!
שלום רב
הלוח הזה איננו בוודאי המקום המתאים, לדברים שלהלן.
yonid – אתה צודק הלוח הזה הוא לא המקום למה שכתבת, ולכן מחקתי את הדברים. אם תרצה תוכל לשלוח אותם שוב אל הנמען האמיתי שלך (יהיה אשר יהיה), כיוון שהאתר הזה הוא לא הכתובת המתאימה לכך.
חג עצמאות שמח!
האם זה נכון שמצלמות מהירות/רמזור מסוג א' 3 גאטסו הן הסוג היחיד שפעילות וכל שאר מצלמות המהירות/רמזור מהדור הישן יותר שיש בהן פילם כבר לא מופעלות להפקת דוחות?
במפה שפרסמה משטרת ישראל מופיעות רק מצלמות מדור א'3
http://beta.govmap.gov.il/?c=HJYbumX…ehida_Location
מצ"ב כתבה בנושא
http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2652927
תודה.
המשך לנכתב,
היתכן שמצלמות מהירות/רמזור מסוג מולטנובה קבועות ממשיכות להפעיל את הפלאש (לצלם "על ריק") ללא פילם רק למטרת הרתעה?
איתן – אכן, אין יותר מצלמות מולטנובה נייחות בישראל (אם כי ניידות יש גם יש, בדיוק היום נתקלתי במזדה 6 לבנה על כביש 6 שדפקה קופה על הגייט בין נשרים לשורק לכיוון דרום, כחצי ק"מ צפונית לתחנת הדלק הדרומית).
לעניין מצלמות הרמזור העתיקות – ובכן זכור שלא מדובר שם במצלמות מולטנובה, אלא בסוג אחר לגמרי. נכון שגם הן צילמו על סרט צילום אנאלוגי, אבל אין בינן לבין המולטנובה שום קשר. גם אני שמעתי על מספר עמדות רמזור עתיקות שלכאורה "חודשו" בזמן האחרון. למשל ביגאל אלון פינת יצחק שדה בת"א. אין לי מידע האם המצלמות אכן עובדות ומצלמות, או אם הן רק מפלישות עם המבזק. יחד עם זאת, אנא זכור שגם אם מיעוטן המזערי עובד, עדיין מדובר במצלמות רמזור (אור אדום) ולא מהירות, ולכן קיומן ופעילותן מבורכת. מצלמות רמזור שכאלה אינן מתועדות – לא אצלי, לא אצל avrika ולא בווייז – וזה בכוונה.
מיצו היקר,
תודה רבה על התשובה המפורטת והעניינית.
שאפו על היוזמה וההשקעה הרבה!
איתן
היי מיצו,
ראשית, שאפו על האתר המושקע והאינפורמטיבי!
שנית, האם יש מידע לגבי מי מהמצלמות מצלמת דו כיוונית?
ישנה מצלמה על כביש 5 לכיוון מזרח בירידה מהגשר שנמצא מעל צומת מורשה, אני תמיד תוהה אם היא מצלמת גם את הרכבים שנוסעים לכיוון מערב, כי אם כן, אוי ואבוי לי!
תודה וסופ"ש נפלא
הילה – מצלמות דו-כיווניות יכולות להיות קיימות אך ורק על כביש שבו אין גדר הפרדה בין המסלולים. זה לא המצב על כביש 5.
בלוג אינפומטיבי, מעניין ורהוט. תודה רבה.
תתחדש !
הגיע הזמן גם להחליף את התמונה הראשית לאחת רלוונטית….
אה וגם לקרוא ולעדכן פרטים באתר המקצועי שלך.
אין כבר petri.co.il כפי שמוזכר שם.
כמו כן, פעם אחת מוזכר שנוסד ב-1999 ואילו במקום נוסף נרשם 1998.
סתם כדרך אגב.
נ.ב. תמשיך לכתוב, כן ?…
נהנה לקרוא ולהשכיל פה.
שאפו.
תמשיך.
מיצו היקר, תודה רבה על האתר האינפורמטיבי, נהנית לקרוא כל פעם מחדש!
במציאות הישראלית כיף לראות ולקרוא אתר שאינו מוטה מסחרית. תודה רבה מיצו!!
אני לא מתחיל בתחום, יש לי לא מעט קילומטרים באמתחתי. אבל כשאני מחפש משהו באינטרנט ומוצא את הלינק לאתר שלך "מיצו בדרכים" אני שמח כי אני יודע שמה שאני אקרא פה הוא אובייקטיבי, אינפורמטיבי, מתובל במעט הומור כמו שצריך, והכי חשוב – ללא חארטה. אנחנו לא מכירים אבל אני מרגיש שאני מכיר אותך. תודה מיצו!
שלום מיצו אני מאוד נהנה באופן כללי מהאתר שלך והאובייקטיביות לפחות כך היה עד לפני שנה וחצי שנתיים שזהו המועד שבו או שהתחברת עסקית או כל חיבור אחר עם אפריל טקליין יבואני escort בישראל. כאחד שבקיא מאוד באמצעי הגנה נגד מכמונות כולל כל המכמונות הספציפים אשר מופעלות הן בארץ והן בעולם הרשה לי להבהיר כמה נקודות הגלאי הטוב ביותר לעבודה בארץ הוא ללא כל ספק הולנטיין 1 . אכן הולנטיין 1 סובל הרבה מאוד מהתרעות שווא בעולם אך זאת מאחר ובעולם מופעלות מכמונות על תדרים x ו k band שהם אותם תדרים אשר מפעילים שלטי חוצות אלקטרונים דלתות כניסה מסתובבות וגם לא מסתובבות וגם חלק מהרכבים בקרת השיוט פועלת על תדר k. לעומת זאת אצלנו בארץ נותרה רק מכמונת אחת אשר משדרת אותות דופלר רדאר והיא הדבורה הידועה לשמצה כל המולטונובות הנייחות הוצאו משירות באופן רשמי וגם המולטונובה הניידת הוצאה גם כן אם כי עדיין לא באופן רשמי. לכן לסיכומו של דבר תדע שאסקורט רודפים אחרי ולנטיין כבר יותר מ 20 שנה והמצחיק הוא שאחרי 20 ומשהו שנים
שבהם הם כל הזמן כינו את חצי הכיוון והאנטנה הכפולה של הולנטיין כגימיק שעבר זמנו הם כרגע ממש לפני חודשיים או שלושה הוציאו את האסקורט מקס 360 אשר מחקה באופן גרוע את הולנטיין .ועוד דבר לאלו שכן מעוניינים בכל זאת בגלאי אסקורט יש אפשרות לרכוש אותו עם בסיס נתונים אירופי נכון לא מאיביי או אמזון אבל מקבלים בדיוק אותו הדבר בחצי מהסכום שדורש אפריל טקליין.
מוטי – כל מה שכתבת טוב ויפה, אבל לא ברור לי מה הקשר לחיבור או לאי חיבור לאפריל טקליין? החיבור היחיד שלי איתם הוא למעשה כזה שבו הם לוקחים ממני את בסיס הנתונים של המצלמות ומעדכנים אצלם במערכת. מעבר לכך, אין כל חיבור, אני לא מקבל עמלה, אני לא שותף שלו, הוא לא משלם לי, ולכן אני לא רואה בכך כל פסול.
לעניין הוולנטיין אל מול הפספורט מקס – בישראל, כפי שכתבת, רק תדר Ka נמצא בשימוש עבור הדבורה (ורק חלקים ממנו), לייזר עבור הממל"ז (מן הסתם), ומספר ניידות מולטנובה מאוד מצומצם (ידוע לי על אחת באזור המרכז, אחת באילת). הצרה עם הוולנטיין היא מספר התראות השווא העצום (!!!) שאנחנו מקבלים בו בישראל בגלל רכבי מזדה, וולבו ועוד כמה סוגים. הכמות המטורפת של ההתראות הללו גורמות, הלכה למעשה, לכך שאתה למעשה נאלץ להתעלם כמעט לגמרי מהתראות לייזר, מה שאומר שכאשר כן יש ממל"ז מדי פעם, אתה עלול פשוט לפספס אותו במחשבה שמדובר בעוד מזדה 3 שנוסעת מולך. אי לכך, נהגים רבים למעשה מבטלים את הלייזר בוולנטיין ונוסעים אך ורק עם Ka, ומסתמכים על וויז לטובת הגנה מפני מלכודות ממל"ז ומצלמות גאטסו (זו השיטה המומלצת, גם על ידי, בלית ברירה). אל מול זה מתייצב הפספורט מקס שמציג ביצועים ממש לא רעים בגזרת ה- Ka, ואילו במימד הלייזר אמנם הוא סובל מנחיתות מסויימת, אבל זה גם אומר שאתה למעשה כמעט ולא מקבל התראות שווא. מצד שני, אתה כן מקבל מובנה באותו מכשיר גם את בסיס הנתונים שמכיל את הגאטסו, ולכן, אם נהיה לרגע אובייקטיביים עד כמה שאפשר – השאלה היא מה עדיף? וולנטיין עם לייזר מבוטל + וויז או צ'יטה? או פספורט מקס עם לייזר מופעל + בסיס נתונים מובנה להגנה מפני גאטסו, ועל זה אם ממש מתחשק לך אתה כמובן יכול להפעיל גם וויז?
לי יש תשובה, אבל כל אחד יעשה כל הראוי בעיניו.
מקווה שעניתי לך.
אכן ברמה העקרונית נכונים הדברים למעט העובדה שגם הולנטיין וגם האסקורט לבדם מול לייזר זה כוסות רוח למת ווייז לעומת זאת אכן יעיל במרבית המקרים (לא בכולם נניח הציבו מארב לייזר ואתה בין הראשונים שעוברים… או שבדיוק קיבלת שיחה ובהגדרות הסמארטפון אין לך overlay לכן אין מה לעשות הפתרון הוא מה שיש לי: blinder hp-905 הגם שאינו חוקי
אבל מאוד יעיל ויחד עם זאת על אף השימוש בשבש אני באופן אישי לא ביטלתי את התרעות הלייזר בולנטיין אני משתמש גם ב yav1 app שזו אפליקציה מופלאה לולנטיין (חבל שעבודת רק עם אנדרואיד בהערת אגב אני הצטיידתי במכשיר אנדרואיד רק בשביל זה) באפליקציה הזו יש הכל הגדרת תחומי תדרים ספציפים ואפילו savvy emulator אשר מדמה את ה savvy הפיזי וכך עד 50 קמש או כל סף מהירות שתגדיר כל ההתרעות מושתקות אוטומטית.
מוטי – כפי שאמרת – שבש אינו חוקי בישראל וכאן זה נעצר.
לגבי ביטול או אי ביטול התראות הלייזר בוולנטיין – איש איש והעדפותיו. בכל מקרה בגלל הבעיות האלה אתה בעצם מבין שהיתרון הגדול שיש לוולנטיין באופן עקרוני כמעט ונעלם אל מול החבילה שמציע פספורט מקס, במיוחד לאור העובדה שאם אנחנו צריכים חבילת הגנה מושלמת אז בוולנטיין אנחנו נאלצים לרכוש מכשיר נוסף (צ'יטה), ואילו בפספורט מקס הנתונים כבר מובנים בתוך המכשיר. ווייז, מבחינתי, הוא רק שכבת הגנה נוספת (וחשובה), אבל היא לא תמיד אמינה ולא תמיד פעילה וגם אם היא פעילה בדיוק כמו שאמרת, לפעמים אתה פשוט לא מקבל את ההתראה.
אז, האם אתה עדיין עומד בדבריך מהודעתך הראשונה שהתחילה בטון קצת שלילי וצורם? 🙂
שלום מיצו אין ולא הייתה לי כל כוונה להיות צורם כפי שכתבת בעצמך כל אתר או אדם שמכבד את עצמו ראוי שישמע ויהיה מודע לרחשי לבם של הציבור המבקר את אתרו או משתמש בשירותו.ולגופם של דברים אני בסך הכל העליתי ביקורת על המחירים המופקעים של אפריל טקליין אשר לכאורה קיבלו גיבוי וגושפנקה מאתרך באופן שדעתך קובעת כי הפספורט מקס עדיף על הולנטיין והציטה מה שאינו נכון! בניגוד לדעתך היתרון של הולנטיין אינו! מסתכם רק בגילוי לייזר הולנטיין מגלה את מכמונת הדבורה בערך 800 מטר או אפילו קילומטר מעל הטווח של הפספורט מקס ועוד שאלה מה יקרה כאשר תיסע עם הפספורט מקס והדבורה תהיה מאחוריך?….
ואגב רק לסבר את ולהאיר את הדברים עלות של ולנטיין 1 היא 2000 ש"ח כולל משלוח ומיסים עלותו של מכשיר ציטה חדש דגם C550 הינה כ 310$ מחו"ל כולל משלוח מיסים ותוכנה (אני באופן אישי את מכשיר הציטה רכשתי כאן בארץ לאחר שעשיתי טרייד אין על המכשיר הישן מדגם C50I) וזאת לנוכח הפער הקטן בעלויות עלות המכשיר בארץ היא:1480 ש"ח אז נכון שזה יקר יותר בכמה מאות שקלים בודדים מהמחיר בח"ול אך מקבלים מכשיר דובר עברית ואחריות יבואן ושירות לשנתיים.כך שבסופו של דבר לאחר הכל אנו עדיין עומדים על 3500 ש"ח לעומת 4800 ש"ח שדורש אפריל טקליין. במעבר חד אני חייב לציין כי מכשיר הציטה החדש הוא מעולה וכולל פיצרים חדשים כולל אפשרות של חישוב מהירות ממוצעת בין שני קטעים או יותר(זאת באם תוכנס לשירות מערכת אכיפה כזאת אצלנו)למכשיר יש המון המון פלוסים ומינוס אחד:הרמקול שלו חלש מאוד גם בהשוואה לדגם הקודם(אני באופן אישי חיברתי אותו לרמקול נייד של JBL קטן.
מוטי – תגובתך התקבלה בברכה ולכן גם טרחתי לענות בצורה שלדעתי מסכמת את דעתי בנושא. בכל מקרה, לא זכור לי שכתבתי במקום כלשהו "כי הפספורט מקס עדיף על הולנטיין והציטה". העדיפות, אם ישנה כזו, היא בעובדה שהחבילה כולה מופעלת כיחידה אחת בניגוד לשני מכשירים שונים שצריך להפעיל בפתרון השני. מכאן והלאה כל אדם יעשה כראות עיניו ויבחר את החבילה המתאימה לו ביותר.
לעניין המחיר, זכור שאין לי כל השפעה על המחירים שדורשים היבואנים בארץ, אבל אם אתה כבר הולך התיזה שהמחירים בארץ גורמים לפספורט להיות לא אקטואלי, אז אנא השווה תפוחים לתפוחים, ורשום את המחירים המלאים שבהם נמכרים המכשירים בישראל – גם הוולנטיין, גם הצ'יטה וגם הפספורט מקס. אי אפשר ולא ראוי להשוות בין מחירי "הבאתי במזוודה מבלי לשלם מס" אל מול המחיר המלא של אותו מוצר בישראל.
מיצו שלום שמחתי לקרוא את תגובתך ואכן אני מקבל זאת שאין לך כל say בנוגע למחירים שדורש אפריל טקליין .ואני אף מקבל את הגישה של כל אדם מה שמתאים לו הרי זה בהחלט נכון כי ישנם נהגים אשר מעדיפים או יעדיפו להשתמש בתצורה של מכשיר אחד שעושה גם וגם. בנוגע למחירים קודם כל אם תעיין שוב בתגובתי תיווכח שהמחירים הינם למכשיר כולל עלות המשלוח ותשלום מס של 17% מע"מ כדין.(לא מדובר כפי שאמרת "הבאתי במזוודה") ואדרבא גם אם נעשה חישוב של המחיר של אפריל טקליין בארץ שעומד על 4800-4900 ש"ח אל מול גלאי ולנטיין בארץ מהיבואן גיא ברלס:3290 ש"ח ועוד 1480 ש"ח עבור גלאי ציטה c550i גם כן מגיא ברלס נגיע לסך של 4770 ש"ח נכון מדובר בפער קטן או אפילו זעום אבל עדיין זול יותר מאפריל טקליין.
מה המהירות שמותר לעבור מעל המהירות המותר במצלמה הממוקמת בכביש 2 אחרי אולגה
לכיוון תל אביב
בתודה מראש צביקה
שלום מיצו.
קודם כל תודה על כל המידע שבאתר.
אתה גדול מהחיים.
אני רוכב קטנוע יחסית מתחיל ואני רוצה לקנות קסדה hjc rafha
אני טס לניו יורק חודש הבא ורוצה לקנות את זה שם.
אם בחזרה אני פשוט מוריד את כל המדבקות ושם במזוודה.
יש איזה סיכוי שמישהו יגיד לי משהו ביציאה מניו יורק?
פה אני מבין שאם יתפסו במכס באלגן גדול.
נ.ב.
מה אתה אומר על הקסדה?
לקנות בחנות או באמזון?
אם יש לך המלצה על קסדה מסוימת שתתאים לרוכב קטנוע עם נסיעות גם מחוץ לעיר עם רוחות וכל זה אז אשמח..
תודה .
דביר רפפורט.
דביר – לא אוכל לתת לך הכוונות שהן בניגוד לחוק כיוון שעל קסדות חדשות יש לשלם מע"מ בעת הכנסתן ארצה (אין מס קניה, רק מע"מ). בכל מקרה קח בחשבון שרוכב שיוצא מן הארץ עם קסדה משלו ומתכוון לעשות טיול אופנועים בחו"ל יכול לחזור ארצה עם הקסדה שלו ללא בעיה. תתחדש.
מיצו תודה רבה על האתר המושקע! כיף לקרוא, לפעמים לצחוק, לפעמים להתעצבן, אבל תמיד להשכיל וללמוד משהו חדש. תמשיך כך!
אתר מעולה ומרתק!
נדהמתי לגלות מצלמות מהירות חדשות בשובי הלילה הביתה בכביש 2 בין רשפון לשמריהו, חיפשתי אם כתבו משהו… אתה כבר כתבת, והמצלמות מהיום! ובינתיים חלפה שעה ואני באוטו קורא… ומתגעגע לאופנועים כתבת מאמר על איך מממנים את התחביב הכה יקר הזה!?? כה מתגעגע…
רפואה שלמה. אתר נהדר. אגב לגבי המצלמה בחיזמה – זה לא צומת מסוכן אלא כנראה מערכת LPR לצרכים ביטחוניים. רוב הזמן יש שם פקקים
הרגע הזה שאני מבין שאתה פאקינג דניאל פטרי 🙂 אני עוקב אחרייך שנים בצד השני ועכשיו גיליתי שאתה מיצו.
הצטערתי מאוד על התאונה. יש כאלה שיש הרגשה לגביהם שהם חסינים… כמוך… כמו טל… ולדעת שהחלקת גורם לי להבין שתאונה לפעמים זה עיניין של זמן.
מאחל לך החלמה מהירה ושתמשיך לכתוב תמיד. אנשים כמוך הם ההשראה שלי
שלום רב
ברצוני לעדכן שהורידו את המצלמה בכביש 3
ליד מרכז שפירא ועין צורים
המצלמה הייתה מצלמת לשניי הכיוונים
נכון לתאריך 7.7.17 המצלמה לא קיימת יותר הסירו אותה
מיצו שלום אני אוהב את האתר שלכם וכייף כל פעם מחדש לקרוא כתבות שלכם יישר כוח.
ועכשיו שאלת השאלות מה בנוגע לאירואד קוואטרו 4S החדש(לא הקווטרו הישן אני מדגיש) יש מצב לבדיקה שלכם וחוות דעת על המוצר מול אקדח הלייזר והדבורה בפרט.!
הכוונה "למרחקי הגילוי" כי ידוע לי שהחברה שדרגה את העדשה(עדשת לייזר משופרת)
אשמח ויותר מאשמח לבדיקה מול פספורט מקס 360 החדש. ואני מאמין שגם פה כל חובבי הגלאים ישמחו!!!
תשובה למייל האישי שלי
"אם בכלל תעשו זאת" Benhamo1982@gmail.com
שחר – בהחלט, בוא נדבר כדי לתאם משהו.
מיצו שלום.
מה דעתך על גלאי הראדר יונידן r1?
הוא באמת כזה טוב?
תודה
Erby – לא יצא לי לבדוק את הגלאי הזה. מה, לדבריך, הופך אותו לכל כך טוב? כי הגלאים של יונידן היו, בלשון המטעה, לא להיט גדול.
היי,
לראשונה נתקלתי בשמך כאשר חיפשתי איך לקנפד מודם אלקטל עתיק אי אז באמצע שנות ה90 (ואולי אני טועה בתארוך). בנפרד עקבתי/עוקב גם אחרי הפורומים (תפוז, פייסבוק) ולקח לי כמה שנים לחבר את שני האנשים לאחד…
מצרף קישור לבלוג אחר ושים לשם החנות (אולי כבר מוכר או עלה בפוסט קודם – לא בדקתי)
https://1.bp.blogspot.com/-NciWGzxMv9o/WnYBY6HG3yI/AAAAAAAB3Y8/5ElPm59jO2goNMkE7HaXRRRmI7apLE1ggCLcBGAs/s1600/%25D7%25AA%25D7%2595%25D7%25A8%25D7%25AA%2B%25D7%2594%25D7%259E%25D7%2599%25D7%25A5.jpg
יישר כח והמשך בפועלך (מתי יש לך זמן לדברים אחרים?)
דרור זליג – המון תודה! הזכרת נשכחות!
מיצו שלום
האם יש חוות דעת או מאמר בנושא מגן רוח, מה טיבו באיזה גובה רצוי שיהיה וכו' ?
תודתי נתונה מראש
שי ש. – מגן רוח של איזה אופנוע?
שלום
סיימנו אתמול איירון באט על 5 הארלים פה בארץ.
1660 ק"מ ב24 שעות ע"פ כל הכללים….כולל הכאבים שנלווים לעסק…
רק לומר תודה על טיפים שלקחנו ממך מהכתבה מ2011 …עזר מאוד .
דניאל פטרי (בתור איש סיסטם זה השם שלך אצלי ) ,
אני חוזר לרכב אחרי חמש עשרה שנים של הפסקה. יצא לנו גם להיפגש פעם או פעמיים במסגרת המקצועית.
קראתי את הכתבות באתר בשקיקה, ואני חושב שהתוכן תרם לי מאוד, הן ברמת הפאן והן ברמת הבטיחות ברכיבה.
כל הכבוד על ההשקעה הרבה והתרומה שלך לתחום הדו גלגלי
דידי
המאמרים שלך מצויינים ובולטים בארץ במקצועיות. תמשיך ככה.
יש לי 2 שאלות:
1) נכון להיום מותר לשימוש בארץ מגלה (לא משבש) רדאר משטרתי על כל סוגיו?
2) אם אני קונה בארה"ב או גרמניה מגלה רדאר כמו פספורט, הוא יגלה גם בארץ? כלומר נדובר על אותן טכנולוגיות משטרתיות?
מישהו שמע ובדק את גלאי הרדאר "ג'נסיס" בעברית הכולל מצלמת דרך 2K?
יניב – תודה! לשאלותיך:
1. כן.
2. כן ולא. כן במידה והוא תומך בתדרים הפעילים בארץ, ובאופן ספציפי ב- Euro Mode של תדר Ka. בנוסף, מכשירים כמו הפספורט מכילים גם בסיס נתונים למצלמות נייחות – אם לא תקנה אותם דרך היבואן בארץ, לא תוכל לטעון לתוכו את הנתונים הללו.
פתאום צצו שלטים "אכיפה מוגברת באמצעים אלקטרונים" ליד שבעת הכוכבים.
מהיכרותי את הנוסח "משטרת ישראל … בעזרת אמצעים טכנולוגים מתקדמים" סברתי שזו עוד צ'אקלאקה סולארית
אבל כעת אני רואה חריצים בכביש.בשני הכיוונים.
מיקום בערך – 32.163474, 34.827230
לדעתי יצוצו שם בקרוב מצלמות.
נא התיחסותך.
(אם וכשיצוצו מבטיח לצלם. לשירותך תמיד. כאילו אין מחר פעם)
קסד – המון תודה. מחכה לעידכונים.
יא ענק שכמוך , א. תודה. ב. תודה ,ג. להמשיך ?
ד. יש אמצעי גלאי מומלץ שמשמיע קולות בהתקרבות למצלמות ושאר מרעין בישין ? במיוחד אם זו אפליקציה חינמית . בגיל חמישים ועוד כבר לא מחפש אופנוע ספורט אבל כמוך כנראה אמשיך לרכב עם הרוח . במיויד אפ תהיה בכנסת נציגות נכבדת לעניינינו שיחסכו יגון ואנחה מכאלה שאין להן/ם מושג ברכיבה ונופלות/ים ללחצים מרושעחם ומטופשים.
ולקר אברהם – בשמחה ובאהבה!
לשאלתך, אם אתה מחפש משהו פשוט אז למה שלא תשתמש ב- ווייז? חבר לדיבורית בקסדה וסע לשלום. התראות על מצלמות תקבל.
אם אתה מחפש אפליקציה נפרדת, ממליץ על RadarDroid המצויינת, ושווה לשלם כמה שקלים בשביל הגרסה המלאה שלהם. תקבל התראות על כל המצלמות בארץ באותה רמת אמינות כמו ווייז. כתבתי עליה מזמן באתר, חפש.
שלום לכל החברים
ושלום לך מיצו ובכן אתמול ( 29/1/2019) הגעתי לבית המשפט בגלל שצילמו את הרכב שלי בתאריך 12.11.2017 באשדוד בצומת שדרות ירושלים / שדרות הפרחים לכוון מערב. כמובן את הדווח קיבלתי אחרי שנה ומייד הודעתי שאני רוצה להשפט. אין לי מוסג מי נסע ברכב שלי לפני שנה , הרכב הוא על שמי מטעם תעש"א. כלומר יכול להיות כל אחד מהמשפחה 8 אפשרויות וגם כל אחד מעובדים ששיכים למחלקה שלי כ- 300 איש. בקיצור הגעתי לבית המשפט לפי הזמנה בשעה 9:30 ואני לא מופיע ברשימת המוזמנים, איתי היו עוד 5 נפגעי מצלימת GATSO א'-3, ואת כולנו שלחו הביתה עם 0 שקל קנס ו -0 נקודות. פשוט בית המשפט קבעה שהמצלימות לא אמינות בשני המיקרים שהגיעו חמשפט , הראשון בעכו השופט שיחרר 21 נפגעי המצלימה, ומקרי שני ברחובות השופט שיחרר רכב שנתפס במהירות 138 על כביש 5 כאשר בתמונה מופיעים שני רכבים והמשטרה לא הצליחה להוכיח מי ביצע את "העבירה".
לכן המלצה שלי כל אחד שמקבל דווח מהירות ממצלימה נייחת א'-3, שיבקש חהשפט, ומייד יוצא זכי – עד שבית המשפט ישנה את החלטתו בקשר למצלימות בהצלחה…..
הכהן יוסף – תודה רבה על העידכון! לאט לאט התרמית שלהם נחשפת, ואני שמח שלאתר הזה היתה תרומה מכריעה לדעת הציבור על הנושא.
תודה רבה על כל הכתבות והמידע, אתה תותח!
היי מיצו,
בדיוק קראתי את הכתבה על בטי סטרינגפילד. היה מעולה, משום מה אי אפשר להשאיר הערה שם אז משאיר פה 🙂
מה זו המצלמה שצצה ממש לפני נתיב העלייה למחלף קריית אתא דרום לכיוון צפון ומצלמת את חזיתות המכוניות?
אייל – ניסוי. ככל הידוע לי זו איננה מצלמת מהירות.
כאופנוען שבלית ברירה לא רוכב בגלל עלות הביטוח הגבוהה, וכל המיסויי בארץ על כל אופנוע – קבל ברכה.
האפשרות היחידה כיום לרכב על אופנוע גולדווינג – זה אספנות מעל 30 שנה על הכביש. עם בלמים בטכנולוגיה יישנה, עם חוסר חלקי חילוף ועוד מלא… מוזמנים לבקר :
מיצו היקר נעזרתי בהסבר המצויין שלך לגבי תשלום אגרת רכב עם תו נכה עבור אבא.
ממש עזר לנו
תודה רבה !!