הגיע הזמן: הרכיבה בהפתעה השמינית יוצאת לדרך!

שומעים? אז מה אתם עושים לילה לפני ערב ראש השנה?

כמו בכל שנה מאז 2016, גם השנה זו תהיה רכיבה אל יעד בלתי נודע, שיתגלה לכם רק דקה לפני שיוצאים לדרך עצמה. מאות רוכבים מצפים לזה כבר שנה שלמה, וההכנות כבר בעיצומן, הספירה לאחור כבר התחילה: אנחנו 5 שבועות לפני יציאה אל אירוע הרכיבה של השנה. זו הפעם השמינית שהרכיבה בהפתעה מתקיימת וזה הפך למסורת של ממש!

השנה, בגלל שערב ראש השנה יוצא ביום שישי – הרכיבה בהפתעה תצא לילה אחד לפני ערב ראש השנה, כלומר ב- 14.9.23
(למעשה זה בלילה שבין יום חמישי ליום שישי, וטכנית מכיוון שיוצאים לדרך אחרי חצות – התאריך כבר יתחלף).

מדובר כמובן ברכיבת לילה, בין 200 ל-300 ק"מ אורכה (תלוי במיקום היעד, או צפון או דרום או ?). היעד כאמור מתגלה ברגע האחרון בתידרוך המרוכז, ואז יוצאים לדרך בקבוצה מסודרת עם נקודות ניווט וכמובן סימון של המסלול אל היעד.

אז לאן אנחנו נוסעים? איפה היינו בכל הרכיבות הקודמות? היעדים היו מגוונים וההפתעה היתה מובטחת (כולל אותה פעם עם ערפל כבד…):

2016 – יב"א הר מירון

2017 – כוכב הירדן

2018 – הר האר"י

2019 – מצפה חוסיין

2020 – תצפית מצוק מכתש רמון

2021 – מצפור מואב

2022 – תצפית יער שווייץ

2023 – ???

זו רכיבה רגועה עם דגש על רגועה. רוכבים משתוללים, מתפרעים, עוקפים מימין, דופקי וילי סטופי ושלל ירקות יועפו מיד מהקבוצה וישלחו לרכוב עם החברים שלהם ליעד ה"אחר" שלא מזכירים את שמו אבל נרמוז שיש שם קורבט צהובה…

ברכיבה בהפתעה אנחנו מקפידים על בטיחות, והבטיחות היא מעל לכל! כולנו באים באווירה טובה, ברוח טובה, רוכבים זהיר ומסודר, בלי פוזה ואגו ושופוני. ככה בדרך הלוך, ככה בדרך חזור. מספיק אחד שנופל וקורה לו משהו וכל זה לא שווה כלום!

כשכולם מגיעים אל היעד, פורסים מחצלות, מדליקים פק"לי קפה, מחלקים ממתקים, עוגות, פירות וצ'ופרים מתוקים, וצופים ביחד בזריחה של השנה החדשה, כשכל אחד נושא בלב תפילה קטנה שגם השנה החדשה תהיה טובה ויותר מהקודמת, ושכולנו נרכב רכיבת טובות ובטוחות.

כמובן שכל האחריות על הרכיבה ומה שקורה במהלכה מרגע היציאה ועד לחזרה הביתה חלה אך ורק על המשתתף ובעצם ההשתתפות ברכיבה זו אתם מסכימים לכך.

אל תשאירו את התקוות, החלומות, הציפיות וההבטחות שלכם לשנה החדשה בבית. יהיה לכם מספיק זמן לישון.

אז אתם בפנים? פנו אלי בנוהל הרגיל.

(כל הזכויות לתמונות שמורות למי שצילם אותן)

נגישות