אושפיזין לא רצויים בסוכת שר התחבורה ישראל כץ
הערב, א' של חוה"מ סוכות, עלו כ- 40 רוכבים, גברים ונשים כאחד, על אופנועיהם וקטנועיהם ורכבו יחד לעבר ביתו של שר התחבורה שאירח חברים ופעילי ליכוד בסוכתו.
הרוכבים נכנסו באין מפריע לישוב בו מתגורר השר ורכבו דרך הרחובות עד לאזור בו עמדו אנשים והמתינו בתור להיכנס לסוכת השר.
אנשי אבטחת האישים של השר הופתעו לגלות את הרוכבים מגיעים למקום, אבל לאחר שיחה קצרה ולבבית עם מובילי הרוכבים הובהר לכל הצדדים כי פניהם לשלום וכי לא עולה על דעתם ליצור מהומה. גם השוטרים הפנסיונרים שהוזעקו למקום נותרו ללא עבודה. האופנועים והקטנועים הוחנו בצורה מסודרת לצידי הכביש.
הרוכבים ניגשו לאחד מאנשיו של השר שהיה עסוק בקבלת הפנים וביקשו להיכנס גם הם אל האירוע, אך למרות תחינותיהם פניהם הושבו ריקם. התירוץ אותו שמעו שוב ושוב מפי עוזרי השר היה כי מדובר באירוע סגור וכי הם לא הוזמנו אליו. הרוכבים ביקשו לשלוח נציגה אחת פנימה כדי למסור מכתב באופן אישי לידי השר, אבל גם לזה לא ניתן להם האישור.

בנתיים היו שאר הרוכבים והרוכבות עסוקים בחלוקת חומר הסברה לאורחים והמכובדים שהגיעו לאירוע, ונתקלו לרוב באהדה מופגנת מצד המוזמנים, אם כי היו מספר מוזמנים שטרחו להביע בקול רם את דעתם על כך שהביטוח צריך "לעלות פי 4 ממה שהוא היום", כך לדברי אחד מהם.
דרך הרוכבים עברו גם מספר חברי כנסת, ביניהם היה גם ח"כ אופיר אקוניס שהתעכב משך דקות רבות, הביע תמיכתו במאבק הרוכבים ולחץ ידיהם. הרוכבים חיזקו את ידו של ח"כ אקוניס והודו לו על תמיכתו החשובה.
דובר השר ישראל כץ שהבטיח מספר פעמים לצאת אל הרוכבים לא עמד בהבטחתו, וכך, כעבור כשעה, פנו הרוכבים לאחור, עלו על האופנועים והקטנועים שלהם, ויצאו בדרכם החוצה מן הישוב.
אין ספק, החג הזה ישנם אושפיזין שלא מוזמנים לסוכתו של השר.
לכבוד
שר התחבורה ובטיחות בדרכים
מר ישראל כץ
שלום רב
הנדון : צמצום תאונות דרכים
צמצום תאונות דרכים באמצעות מערכת לחינוך והחדרת תרבות נהיגה .
המערכת תקצר את אורך זמני הלימוד לסדרי גודל של חודשים . צורת החינוך במערכת
המוצעת היא בדומה להוספת מאות אלפי שוטרי תנועה . המערכת עובדת על בסיס חונכות
אישית . לכל נהג סורר יוצמד "שוטר חונך" . השוטר יהיה כמובן שוטר ווירטואלי אבל
יהיה בנוכחות מלאה .
"אפקט האח הגדול" מטופל ביסודיות והשוטר הווירטואלי יופיע רק כאשר הנהג עובר
עברה. פרטיות האזרחים תשמר בקפדנות ולא ירשם ולא ישמר כל מידע הקשור לנהגים
הנוהגים כחוק . יש לי הרגשה לא נעימה כי ניתן להציל מאות אנשים בשנה ולא מצילים .
לכך נלווים הפצועים באלפים וכן הפסדים כספיים ניכרים .
כיום ניתן להפעיל מערכת מצומצמת בסדר גודל של עשרות רכבים להדגמת ייתכנות .
כל הכלים קיימים ולא משתמשים בהם .
אני מוכן להתייצב בכל מקום ובפני כל פורום על מנת להסביר את המערכת המוצעת ולענות על שאלות, ככל שאדרש.
כתובתי : ת. ד. 75 תמרת 36576 .
בברכה
אלחנן שוחט