מיצו רוכב על מפלצות

מעת לעת קופצים לי פוסטים ישנים יותר שכתבתי. אז הנה, הזדמנות גם עבורכם, לקרוא את מבחני הדרכים שלי ל- 4 אופנועי השרירים החזקים ביותר, הברוטאליים ביותר, הבריונים ביותר – שנסעו על כבישי ישראל.

תנו בראש.

מיצו רוכב על Triumph Rocket 3R – מפלצת בריטית לא מנומסת בכלל עם מנוע 3 בוכנות מוגזם בנפח 2500 סמ"ק, עם 165 כ״ס ב-6,000 סל"ד ומומנט דבילי של 22.5 קג"מ ב-4,000 סל"ד שעליו נכתבה הקלישאה השחוקה "עוקר סלעים". היתרון: אין כאלה דברים, נקודה. החיסרון: המשקל והחום.

מיצו רוכב על Harley Davidson FXDR 114 – מפלצת אמריקאית עם מנוע וי-טווין עצום בנפח של מעל 1800 סמ"ק המפיק רק כ- 90 כ"ס אבל עם 16.3 קג"מ ב- 3,500 סל"ד. היתרון: מנוע מוצלח מאוד של הארלי, עם מומנט גדול מסל"ד אפסי, ופלטפורמת שיפורים אינסופית. החיסרון: המשקל, החום, הארלי.

מיצו רוכב על Harley Davidson Night Rod – עוד מפלצת אמריקאית עם מנוע בנפח 1250 סמ"ק בתכנון פורשה בתצורת וי-טווין עם הספק 122 כ"ס ומומנט של מעל 12 קג"מ. היתרון: האופנוע הכי לא הארלי שהארלי דייוידסון הוציאה אי פעם, לטובה. והוא אשכרה גם יודע לעצור. החיסרון: המשקל וגם העובדה שאין יותר כאלה.

harley-davidson-night-rod-13

מיצו רוכב על Ducati Diavel – הפאוור קרוזר האיטלקי, עם מנוע Testastretta 11° בנפח 1200 סמ"ק בתצורת L-טווין המפיק 162 כ"ס ב- 9,500 סל"ד ומומנט של 12.7 קג"מ ב- 8,000 סל"ד. היתרון: מכלולי פרימיום, הספורטיבי וגם הקל ביותר מכל המפלצות. החיסרון: מנוע שלא מושך מלמטה כמו כל האחרים ומחייב אותך להיות בסל"ד יחסית גבוה.

היה כיף! מה המפלצת העדיפה עליכם? תנו בתגובות.

 

נגישות