הגדרת Valentine One לעבודה בישראל

גלאי מכמונות המהירות הטוב בעולם – Valentine One – מתאים כמובן לעבודה גם בישראל עם אמצעי האכיפה הנמצאים בשימוש בידי משטרת ישראל.

הערה: תוכלו גם לקרוא אצלי על הגדרת גלאי המכמונות Escort Passport 9500iX במידה והוא נמצא ברשותכם.

כאשר רוכשים את הוולנטיין, בין אם מהמשווק הישראלי ובין אם באופן ישיר בחו"ל, כדאי מאוד לוודא שהגירסה של המכשיר אותו אתם רוכשים היא מ- 3.891 ומעלה. גירסאות אלה מותאמות לעבודה עם מצבים המתאימים לשיטות האכיפה בישראל, כולל Euro Mode (משמש לקליטת אותות בתדרים המתאימים לשימוש באירופה, לעומת תדרים המשמשים את המשטרה בארה"ב, וספציפית עבור ישראל – שימוש בתדרי Ka) ו- POP Protection (מיועד כדי להילחם ב"דבורה").

מכשיר התומך ב- Euro Mode יקרין את האותיות E u r על הצג האדום בעת הדלקת המכשיר, ואת האות u קטנה בעת הפעולה הרגילה.

הסבר לגבי ה- Euro Mode

http://www.valentine1.com/Lab/EuroMode.asp

הסבר לגבי POP Protection

http://www.valentine1.com/V1Info/popradar.asp

הסבר אודות מצב POP ומדוע הוא אינו יכול לשמש לאכיפת מהירות

http://www.valentine1.com/pop/whatispop.asp

בגירסה 3.892 קיים גם פיצ'ר הנקרא ESP – Extended Serial Protocol המשמש להגדרת אביזרי עזר. מן הסתם גירסאות נוספות יצאו בעתיד (מאמר זה נכתב בדצמבר 2011).

לאחר רכישת הגלאי והתקנתו ברכב/אופנוע, יש לבדוק את ההגדרות איתן הוא הגיע מהמפעל, ובמידת הצורך – לשנות את חלקן או כולן.

כניסה למצב תכנות

על מנת להיכנס למצב תכנות כבה את הוולנטיין (מן הסתם – המכשיר צריך להיות מחובר לחשמל, דה?). כעת, הדלק את המכשיר ע"י סיבוב כפתור התפעול עם כיוון השעון, בעודך לוחץ על כפתור התפעול העגול פנימה. המשך ללחוץ עד שכל האורות של התצוגה נדלקים (לאחר כ- 5 שניות) ואז עזוב.

המכשיר אמור להידלק, ולהציג את הספרה 8 על הצד הדיגיטאלי כפי שאפשר לראות בתמונה:

יציאה ממצב תכנות

על מנת לצאת ממצב תכנות, בין אם ביצעת שינוי ובין אם לא, פשוט כבו את הוולנטיין ע"י סיבוב כפתור התפעול נגד כיוון השעון עד לעצירתו.

בדיקת גירסת התוכנה

לאחר הכניסה למצב תכנות לחצו פעם אחת על כפתור ההפעלה. מסך התצוגה האדום יציג את ספרות הגירסה בזו אחר זו. בסיום התצוגה תחזור להציג את הסיפרה הראשונה וחוזר חלילה.

במידה ואינכם מעוניינים לבצע שום שינוי, כבו את המכשיר כדי לצאת ממצב תכנות.

ביצוע שינויים (תכנות המכשיר)

לאחר הכניסה למצב תכנות לחצו פעמיים על כפתור ההפעלה (פעם ראשונה להצגת הגירסה, פעם שניה להמשך). כעת אמורה להופיע הספרה 1 על הצג.

כדי לעבור להגדרה הבאה לחץ לחיצה קצרה על כפתור ההפעלה. המסך יציג את הספרה 2. לחיצה נוספת תעבור לספרה 3 וכן הלאה. בשלב מסויים התצוגה תעבור לאותיות.

בסיום מחזור האותיות, התצוגה תחזור להצגת מספר הגירסה וחוזר חלילה.

בכל שלב ניתן לראות האם פונקציה מסויימת מופעלת או מבוטלת. סימן ההפעלה הוא תצוגת חץ אדום מעלה. סימן הביטול הוא תצוגת חץ אדום מטה. כל פונקציה יכולה להיות מופעלת או מבוטלת באופן עצמאי (אם כי יש מספר פונקציות הקשורות זו בזו).

שינוי מצב פונקציה (ממופעל למבוטל, וממבוטל למופעל בהתאם לצורך) נעשה ע"י בחירת הפונקציה המתאימה (סיפרה או אות בהתאם לטבלה הבאה), ולחיצה ארוכה על כפתור התפעול העגול עד שמצב החץ ישתנה (מלמעלה למטה, או מלמטה למעלה בהתאם לצורך).

הגדרות ישראל

להלן הגדרות וולנטיין 1 המתאימות לשימוש בישראל נכון לסוף שנת 2011:

1. X Band – כבוי. חץ למטה.
2. K Band – כבוי. חץ למטה.
3. Ka Band – פעיל. חץ למעלה.
4. גילוי לייזר – פעיל. חץ למעלה.
5. רגישות Ka Band – לשיקולכם. רגיל – חץ למעלה, רגישות יתר – חץ למטה (אצלי השארתי במצב רגיל).
6. התראות שווא Ka Band – פעיל. חץ למעלה.
7. השתקה אוטמטית בתדר K – כבוי. חץ למעלה (תדר K לא פעיל בישראל).
8. השתקת ההתראות הקוליות בלחיצה על כפתור ה-Mute ללא התייחסות לעוצמת השמע המוגדרת – כבוי. חץ למעלה.
A. כפתור שינוי עוצמת ההתראה לאחר לחיצה על כפתור ה-Mute ע"י הכפתור הראשי – חץ למעלה.
B,C,D. מתייחסים לתדר K. – לא רלוונטי, בוטל בתכונה "2". לדלג ולהמשיך הלאה.
E,F,G. מתייחסים לערכים בתדר K – לא רלוונטי. לדלג ולהמשיך הלאה.
H. תדר KU – כבוי. חץ למעלה.
J. מצב POP – פעיל. חץ למעלה.
u. מצב EURO – פעיל. חץ למטה.
u (עם קו למעלה) – EURO X Band. כבוי. חץ למעלה.
כל שאר האותיות (לדוגמה t ו- L) – כבוי. חץ מטה.

לסיום, כבו את המכשיר כדי לצאת ממצב תכנות.

כתלוי בגירסה של המכשיר שלכם, לאחר ההדלקה ולאחר התצוגה של כל האורות ומצב הבדיקה העצמית, על הצג אמורה להופיע האות u קטנה (משמעותה גילוי בתדרי Ka בלבד).

במידה והאות U גדולה מופיעה (המהווה אינדיקציה לגילוי בתדרי K ו-Ka), יש ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה כדי להחליף ביניהן.

במידה והאות t קטנה מופיעה, יש ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה כדי לעבור ל- U גדולה, ואז שוב לחיצה ארוכה כדי לעבור ל- u קטנה.

בכל מקרה – האות u קטנה היא מה שאתם צריכים לראות בצורה קבועה על התצוגה לאחר סיום ההגדרות, וזוהי אינדיקציה לכך שהמכשיר מכוון כיאות.

איפוס הגדרות לברירת מחדל

במידת הצורך ניתן לאפס את הגדרות המכשיר. לגלאים בגירסה 3.891 ומעלה, בעת הצגת גירסת המכשיר, לחצו והחזקו את כפתור ההפעלה עד שהחץ האדום מופנה מעלה.

לאחר מכן, לחצו פעם אחת על כפתור ההפעלה כדי לצאת ממצב תצוגת גירסה.

לסיום, כבו את המכשיר כדי לצאת ממצב תכנות.

כיצד לדעת אם המכשיר תוכנת בעבר?

בעת הדלקת המכשיר כרגיל, אם האות P מופיעה, זהו אינדיקטור לכך שהמכשיר תוכנת. אם אתם רוצים לדעת בדיוק מהן ההגדרות שלו, כנסו למצב תכנות ובדקו אותן אחת אחת ללא שינוי. לסיום, כבו את המכשיר כדי לצאת ממצב תכנות.

טבלת פונקציות מלאה

כפי שהיא מובאת במדריך למשתמש.

מידע נוסף

כיצד לתכנת את גלאי ה- Valentine One

http://www.valentine1.com/Lab/techreport3.asp

להורדת מדריך המשתמש

http://www.valentine1.com/v1info/pdf/manual_2012/Manual_V1.pdf 

פוסט זה פורסם בקטגוריה גלאי מכמונות מהירות, טיפים, מכמונות מהירות, עם התגיות , , , מאת Mitsu. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

אודות Mitsu

מיצו הוא שם העט בו אני מוכר בקהילת רוכבי הדו"ג, אבל שמי האמיתי הוא דניאל פטרי. אופנועים הם התשוקה שלי, ואם זה היה תלוי בי, הייתי מתעסק רק בהם. למזלי (או שלא) יש לי בחיים הרבה עניינים אחרים שדורשים את תשומת ליבי, בעיקר עבודה ומשפחה, כך שאני לא מצליח להתעסק עם מה שאני באמת אוהב כל היום. היתרון בכך הוא בעובדה שבכל פעם שאני עולה על אופנוע, אני חוזר ומתלהב. אתם יכולים למצוא אותי פה, אבל מכיוון שאני אוהב לכתוב כשעולה בי המוזה (בעיקר כשמעצבנים אותי, אבל לא רק), אז יוצא שאני גם כותב המון במקומות נוספים כמו פורום 8 של תפוז, פולגז, דוג"רי וכמובן פייסבוק. כתבות שאני כתבתי פורסמו בעבר במגוון מדיות כמו YNET, גלובס, מוטו, אוטו ועוד. בכל הקשור לנושאים המופיעים באתר זה ניתן ליצור איתי קשר דרך הקישור המופיע בראש כל דף.

54 תגובות בנושא “הגדרת Valentine One לעבודה בישראל

  1. מעולה, בדיוק רכשתי כזה בארה"ב, עלה לי 400 דולר + משלוח + מע"מ (לא היה מכס). בישראל רוצים עליו 3500…

  2. למה שלא יהיה מכס? האם זהו אביזר בטיחות? האם זהו אביזר השייך לתחום המיחשוב?

  3. מכשיר חדש, שאני מזמין בארה"ב מהיצרן יכלול את ה-Euro mode, נכון?

  4. מה לגבי t ו L בהגדרות המכשיר ?
    למה הם משמשים ומה הכיוון הרצוי?

  5. קניתי מכשיר ולנטיין בארצות הברית ולא ידעתי על סוגי הגרסאות עכשיו שאני בודק את הגירסה מופיע 01.36 רציתי לדעת אם ניתן לתכנת לארץ ואיך ? תודה עופר

  6. היי,אני מנסה לכייל את הוולנטיין שברשותי(קניתי בארץ יד שניה) שעבד מצויין שנה וכיביתי אותו לתקופת כמה חודשים ומאז השתגע…
    לאחר הכיול באמת מופיע האות u קטנה אבל לאחר חצי דקה מופיעה האות E עם צפצוף קטוע. מה הסיבה? תודה!

  7. האמת? לא יודע, אבל גם לי יש מכשיר תקול כזה, בדיוק אותם סימפטומים. אני שוקל לשלוח אותו ליצרן לתיקון, הבעיה היא שהם לא שולחים לארץ, לכן אני ממתין למישהו שיסע לארה"ב.

  8. היי
    רכשתי מכשיר ולנטיין 1 לפני 4 שנים ראיתי את המדריך הנהדר ורציתי לבצע את הפעולות המצוינות לפי הסדר , הגירסה שהמכשיר מציג לי 3879 , המשכתי הכיול בכשיר שברשותי קיים רק עד האות H , נשארתי בשוק , מה אני עושה אשמח לעזרה ! , יש דרך לבצע עדכון תוכנה באיזה שהיא דרך ? תודה דור .

  9. דור – בדקת באתר של היצרן אם הגירסה תומכת ביורו מוד? לגבי עידכון אני לא בטוח, אבל הכי טוב לשלוח מייל ליצרן ופשוט לשאול אם אפשר לעדכן את התוכנה. אם התשובה חיובית (אני בספק) בטח תצטרך לשלוח את המכשיר אליהם, ועד כמה שאני יודע הם לא שולחים בחזרה לחו"ל, לכן תצטרך למצוא קומבינה להחזיר את המכשיר אליך אחרי התיקון.

  10. כן בדקתי לפי סיריאלי והם רוצים 200 דולר בכדי לשנות אותו ל V 1.18 וזה ניראה לי מוגזם
    מה דעתך ?

  11. דור – נראה לי קצת יקר בהשוואה למכשיר חדש, אבל זו כבר בחירה שלך. מצד שני, ללא יורו-מוד אתה לא מוגן בצורה טובה (בישראל).

  12. הגיע אלי השבוע מארה"ב ללא מכס וללא מעמ. אולי בגלל שזה הגיע בשקית פצפצים ולא בקופסא.
    3.893 במחיר של $500 מאיביי.

  13. תודה עבור ההנחיות. מאוד עוזר ומאוד ברור. כל הכבוד על השיתוף!!

  14. שלום לכולם. האם מישהו הצליח לגרום למכשיר להגיב איכשהו למצלמות החדשות -GATSO?

  15. ראיתי בביקורות שבמצלמות החדשות של GATSO שמתקינים בשנתיים אחרונות כאן, למרות שאין רדאר, יש רכיבים אלקטרוניים אחרים ש-V1 מגיב אליהם.
    אז, השאלה האם באמת הוא מגלה את המצלמות החדשות ואני צריך לכייל אותו או שזו אגדת אינטרנט…

  16. מרטין – מעניין מאוד, אני לא מכיר כזה דבר. אתה יכול להפנות אותי למקום מהימן שטוען כזו טענה? בכל מקרה, V1 ממש לא מגלה מצלמות גאטסו כפי שהן מותקנות בישראל, ואתה בעצמך כתבת שזה בגלל שהן לא משדרות כלום. הטריגר להפעלה הוא לולאה (שתיים באלה) שמוטמעות באספלט הכביש, ואת זה אף גלאי לא יכול לגלות, אלא אם הוא מתבסס על בסיס נתונים ואיכון נקודה וכיוון נסיעה באמצעות GPS. פספורט 9500ix עושה את זה, ה- iRadar הישראלי עושה את זה (ומדובר בגלאים משולבים עם רכיב GPS), או מכשירים כמו הצ'יטה ואחרים שהם רק רכיבי GPS ללא גלאים.

  17. היי.. ראיתי כתבה באינטרנט (שאני לא מצליח למצוא), שנטען שם כי הלייזר המשטרתי החדש לא ניתן לגילוי על ידי הוולנטיין 1, ובנוסף, אני באופן אישי חלפתי על מלכודת מהירות שהפעיל שוטר עם אקדח לייזר, ולא קיבלתי שום התראה מהוולנטיין. אשמח באם מישהו יוכל לספק מידע לגביי הנושא. תודה.

  18. היי שלום
    יש לי מכשיר ולנטיין 1 גרסה 3.872 האם הגרסה הזאת מותאמת לעבודה עם מצבים המתאימים לשיטות האכיפה בישראל? זה מגלה את הדבורה?
    אני קניתי את המכשיר בארה"ב, איפה אני יכול לעשות שם עדכון גרסה?

  19. מאיר – האם המכשיר שרכשת תואם את מצב Euro ו- Pop? אם כן, סביר להניח שיעבוד בישראל. לגבי שידרוג הגירסה – לא בטוח שאתה צריך, אבל אם אתה כן, דבר ישירות עם היצרן.

  20. כשאני מדליק את המכשיר כתוב לי כך P E u r P o P u אז ניראה לי שהמכשיר שלי תואם את מצב Euro ו- Pop וגם כשנכנסתי למצב תכנות הכל הופיע בדיוק כמו שכתוב פה במדריך למעלה

  21. הי מיצו,
    קניתי בשעה טובה ומוצלחת גם את הצ'יטה מחו"ל (תודה על התמיכה הטכנית בדרך 🙂 ), וגם את הוולנטיין. השאלה: האם ההגדרות לארץ שפירטת בפוסט לעיל – עדיין תקפות, מ- 2011 וגם היום, או שיש שינויים ויש תדרים נוספים שצריך להפעיל?

    ושוב תודה!
    דובי.

  22. דוברמן – תתחדש. ההגדרות הן לפי מיטב ידיעתי זהות ותקפות גם להיום.

  23. תודה רבה!

    תכננתי (כנראה בהצלחה) את הוולנטיין, והוא מציג בהתחלה EUR ואח"כ POP, ובסוף U קטנה (נדמה לי שבהתחלה גם מציג T, אבל אולי אני טועה).

    בכל מקרה, יש כמה נקודות בהוראות שלך, שקצת סותרות: כתבת שחץ למעלה = תכונה מופעלת, וחץ למטה = תכונה כבויה. אבל אם תסתכל בסעיפים 7, 8, H ו-U עם קו – כתבת "כבוי – חץ למעלה", למרות שחץ למעלה בכל האחרים מסמן "פעיל". כמו כן ב- U רגילה (מצב יורו), כתבת "פעיל – חץ למטה", שזה נשמע גם הפוך מהאחרים…

    מה נכון? האם להקשיב להנחיות החיצים (למעלה, למטה), או להקשיב להנחיות ה"כבוי-פעיל"? כרגע הלכתי לפי החיצים. האם לשנות משהו?

    ושוב… תודה רבה שאתה מסייע כל כך! 🙂 לא יודע מה היינו עושים בלעדייך.

    דובי.

  24. דובי – חכה אני בודק בשבילך.
    נפתרה התעלומה – שים לב לתיאור הסעיף… זו השתקה, וההשתקה פעילה… אז חץ למעלה. לגבי שאר ההגדרות – תסתכל בצילום שנלקח מה- PDF. זה ככה.
    תודה על המשוב, לרגע חשבתי שפיספסתי משהו.
    שמח שאני עוזר. רכיבה בטוחה!

  25. תודה!! 🙂 הכל תקין (ככל הנראה. הלוואי שלעולם לא נדע אם הגלאי עובד או לא. שלא נצטרך).

  26. היי,
    קניתי את הגלאי ולנטיין 1 – גרסה 3.8.9.4 מחו"ל ההגדרה EURO
    קידדתי את המכשיר לפי ההמלצה כאן אך לצערי אני לא מצליח לקלוט את המובן מאליו
    מצלמה נייחת (6F) הכתומות או מצלמות רמזור ???? לפני הרכישה ראיתי סרטונים שהמכשיר כן קולט וגם לא רואה דבורה ??

    לפעמים נותן גילווי לייזר רגעי וזהו — האם מישהו יכול לסייע בכיוון המכשיר

  27. dimon_p: בישראל המשטרה איננה משתמשת יותר במצלמות מהירות נייחות מסוג מולטנובה. העמודים עדיין קיימים, אבל הם אינם עובדים, ולכן אפשר להתעלם מהם לגמרי.
    מצלמות מולטנובה ניידות עדיין עובדות מדי פעם, מורכבות בעיקר על פולקסווגן ג'טה, מזדה 6, וכנראה איזה סקודה אוקטביה או שתיים. על הטויוטה אוונסיס לדעתי אין, אבל גם אם כן הן יחסית נדירות. וולנטיין 1 מגלה כאלה ממרחק של כ- 200 מטר.
    דבורה יש גם יש, בעיקר בצפון ובדרום הארץ היכן שהכבישים ריקים יחסית. הם לא יכולים להפעיל דבורות בתנועה סואנת. וולנטיין 1 מגלה דבורה ממרחק של למעלה מ- 2 ק"מ.
    ממל"ז יש גם יש, וטווח ההפעלה החוקי שלו הוא 400-500 מטר. וולנטיין קולט אותו מצויין, אבל מרגע שהוא צפצפף, אם לזרו עליך, כנראה שלא תצליח להאט.
    כייל את המכשיר לפי ההנחיות כאן וסע לשלום. הכל יעבוד.

  28. שלום חבר אם תאכל לדבר איתי בבקשה במייל
    מוצג לפניף
    תודה רבה

  29. מיצו שלום
    רכשתי את המכשיר בגירסה האחרונה 3.8945 ועדכנתי את ההגדרות בהתאם לנכתב מעלה.
    אותות ה K עדיין מצפצפים לי וגם במעבר בנקודות ביקורת של כביש 6 מצפצף הלייזר בחיישן האחורי בזמן החליפה בגשר.
    יש דרך להתמודד עם זה?
    תודה מראש

  30. יניב – אם ביטלת K אז הוא לא אמור לצפצף לך.
    לגבי גשרי הגבייה של כביש 6, אין ברירה. זה מה יש.

  31. לא הבנתי דבר אחד,
    אם אני נכנס לתפריט הגדרות , וב-4 , משנה את האופציה ללא פעיל, כאשר שוטר יפעיל עלי ממלז,
    המכשיר לא יצפצץ בכלל ? לא יתריע ?

  32. שלום,
    יש ברשותי מכשיר וולנטיין 1 שלא נדלק. הוא נקנה בחו"ל ונמצא ברשותי כבר 6 שנים בערך…
    האם יש מקום בארץ שניתן לתקן את המכשיר.
    תודה רבה.

  33. שאלה , האם ראדר max2 של פספורט ברכישה מחול מתאים לארץ ? הגדרות הראדר :
    Detection: K Band, Ka Band, Ka Superwide Band, Ku Band, Laser, POP Detection, Spectre Protection, VG-2 Protection, VG-3 Protection, X Band, KA POP Band
    המחיר שלו בחול כמעט חצי מהארץ , אבל לא הייתי רוצה לקנות מכשיר שלא מתאים לארץ , תודה !!

  34. ניסים – אין לי ניסיון ספציפי עם הדגם שציינת בישראל. מצד שני, לחברת פספורט ידוע שיש דגמים מקומיים לשוק האמריקאי, וגם דגמים בינלאומיים שהם ורק הם מתאימים לישראל. בדוק מה מוצע לך.

  35. עדו – אכן בעיה. רכבים אלה, כמו גם דגמים חדשים של וולבו ואחרים מכילים בחלקם הקדמי חיישני אינפרא אדום שמשמשים אותם לטובת בקרת בלימה ואפילו בקרת שיוט. חיישנים אלה עובדים בתדר האור שבו עובדים גם אקדחי הלייזר המשטרתיים. נכון לעכשיו, וולנטיין 1 מזהה אותם כאיומי לייזר, אם כי ברור לכל שלא כך הוא הדבר. מבדיקה שערכתי אין כרגע שום פתרון אפקטיבי לבעיה והפתרון שמציע היצרן הוא חלקי ולא ממש שימושי (מודול נוסף המגביל התראות במהירות איטית). אין כל פתרון אחר. אגב, העובדה שהוולנטיין 1 כן מצפצף רק מצביע על הרגישות הרבה של גלאי הלייזר שלו, במקרה הנ"ל זה דווקא לרעתו.

  36. משהו יכול לתת לי קישור מאיפה אפשר להזמין חדש או משומש או מהאייבי
    תודה רבה

  37. שאלה חשובה:
    מכשיר הולנטיין שלי נדלק על האות u, אבל מצפצף לעיתים דחופות סתם.
    מי מכם יודע על איזה תקלה מדובר ומה ניתן לעשות?

    תודה מראש,
    אייל

  38. 3 צפצופים חוזרים, אותו הצפצוף ששומעים כאשר שהוולנטיין מזהה את המצלמה בכניסה לכביש 6.
    לא צפצוף שדומה לזיהוי ״דבורה״.
    מרגיש כמו תקלה, אבל מראה לי את האות u.

  39. שאלת השאלות לי וגם לכל חבריי שיש להם את הגלאי על כמה רגישות צריך להיות שיהיה במצב הכי טוב אשמח מאוד לדעת.
    הכוונה בבורר ווליום ורגישות .

  40. חושב לקנות וולנטיין.
    לקנות חדש מחול, מהארץ, או משומש ?.
    ידוע שלא תהיה אחריות בארץ
    מה בודקים לפני מבחינת תכונות ( משמע מה אני צריך לשאול את המוכר במדוייק)
    ומבחינת עדכונים איפה אני עומד, זה עדכון שאני עושה במחשב לבד? או חייב ללכת למישהו ולשלם כסף
    כל כמה זמן עדכון והאם בשביל העדכונים האלה עדיף לקנות בארץ או שזה זניח
    תודה מראש לעונים 🙂

  41. הי
    המון תודה.
    האם אתה יודע, מי הגורם האמין, ממנו יכול לקנות, בישראל, חדש – ולנטיין, עבור האופנוע שלי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *